1. Γιατί να ψωνίσετε από το Κατάστημα Ηλεκτρικών Παπαχαραλάμπους;

Το φυσικό μας κατάστημα εξυπηρετεί τους κατοίκους της πόλης μας και των γύρω περιοχών του νόμου για 40 χρόνια ,προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση πριν κατά διάρκεια ακόμα και μετά την αγορά . Αυτό εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες μας, που καλύπτουμε πλήρως τις ανάγκες τους με μία πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων όλων των μεγάλων εταιριών στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

Έχοντας όλη αυτή την εμπειρία, στο e-shop μας θα βρείτε τη μεγαλύτερη και πληρέστερη ποικιλία ηλεκτρικών οικιακών (& επαγγελματικών) συσκευών και θα καλύψετε άμεσα τις ανάγκες σας, λόγω των ετοιμοπαράδοτων εμπορευμάτων μας και λόγω της άριστης εξυπηρέτησης κατά την αγορά των προϊόντων, όπως και μετά από αυτήν. 

2. Σε τι υπερέχει από τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καταστήματα ηλεκτρικών ειδών;

Το e-shop του καταστήματος ηλεκτρικών Παπαχαραλάμπους υπερέχει, από τους ανταγωνιστές του, για τη μεγάλη ποικιλία των προϊόντων που έχει, το φιλικό περιβάλλον, την άμεση και ταχύτατη εξυπηρέτηση και τις ανταγωνίστηκες τιμές.

Επιπλέον, στόχος μας είναι η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ πελατών και καταστήματος και για εμάς η εξυπηρέτησή σας δεν σταματά στην πώληση, αλλά είμαστε μαζί σας και μετά από αυτή. Είμαστε πάντα δίπλα σας ώστε να βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μετά την αγορά διευκολύνοντας πάντα τον πελάτη.

3. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Υπάρχουν τρεις τρόποι με τους οποίους μπορεί να ολοκληρωθεί μία παραγγελία.

Ο πρώτος τρόπος είναι απευθείας μέσα από το e-shop. Βρείτε το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε και προσθέστε τα στο καλάθι. Στη συνέχεια, από το καλάθι ακολουθήστε τα βήματα και παραγγείλετε αυτά που θέλετε.

Ο δεύτερος τρόπος είναι να βρείτε μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προϊόντα που επιθυμείτε και να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να κάνουμε μαζί την παραγγελία.

Ο τρίτος τρόπος είναι εάν βρίσκεστε Λιβαδειά ή στις γύρω περιοχές, να επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα και να βρούμε μαζί ακριβώς αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

4. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Όταν η αποστολή των προϊόντων γίνεται με courier ή με δικό μας μέσο στους νομούς τους οποίους εξυπηρετούμε, μπορείτε να πληρώσετε με τέσσερις τρόπους:

Με αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή του ποσού της παραγγελίας κατά την παραλαβή

Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

Με PayPal

Με κατάθεση του ποσού σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς

Όταν η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία, τότε μπορείτε να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:

Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

Με PayPal

•Με κατάθεση του ποσού σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς 

5. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν με χρέωση της δικής μας εταιρίας εάν:

Η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί εσφαλμένα

Τα προϊόντα που παραλάβατε θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση

Επιπλέον, μπορείτε να τα επιστρέψετε με δική σας χρέωση για οποιοδήποτε άλλο λόγο.

Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες για την πολιτική επιστροφών εδώ.

6. Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

Οι μικρές συσκευές αποστέλλονται με courier και για αγορές άνω των 35€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ πανελλαδικά. Για αγορές κάτω των 35€ ισχύουν ειδικές χρεώσεις βάσει μεγέθους και βάρους. Δείτε εδώ τον πίνακα. (στο «εδώ» να προσθέσετε το link των τρόπων αποστολής)

Οι παραγγελίες μεγάλων συσκευών εντός της ακτίνας των 20χλμ από την πόλη της Λιβαδειάς αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ και με δικό μας φορτηγό. Για τις περιοχές εντός των νομών Βοιωτίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας πέραν της ακτίνας των 20χλμ αποστέλλουμε τις παραγγελίες σας με δικό μας φορτηγό, αλλά με κόστος 15€ + 0,30€/χιλιόμετρο.

Για οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Ελλάδας, εκτός των παραπάνω νομών, τα προϊόντα στέλνονται με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία και η παράδοσή τους γίνεται επί του πεζοδρομίου.

Διαβάστε εδώ όλες τις λεπτομέρειες για τους τρόπους αποστολής των προϊόντων στο χώρο σας.

7. Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής προϊόντων;

Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει εντελώς δωρεάν και μέσα σε μία ώρα από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας από το φυσικό μας κατάστημα στη Λιβαδειά.

Επιπλέον, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας, κυρίως τις μεγάλες συσκευές, εντελώς δωρεάν από το pick up point, πρακτορείο Μελετίου, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραγγελίας σας.

8. Τι περιλαμβάνει η εγγύηση των προϊόντων;

(Εδώ θα χρειαστούμε τη βοήθειά σας στο τι περιλαμβάνει η εγγύηση)

9. Πώς μπορώ να αλλάξω ή να διορθώσω τα στοιχεία αποστολής;

(Εδώ θα χρειαστούμε τη βοήθειά σας στο πώς μπορούν οι πελάτες σας να αλλάξουν ή να διορθώσουν τα στοιχεία αποστολής)

10. Τι είναι το καλάθι αγορών;

Το καλάθι των αγορών είναι το σημείο στο οποίο μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένα όλα τα προϊόντα που έχετε προσθέσει στο καλάθι και επιθυμείτε να αγοράσετε. Μέσα από εκεί μπορείτε είτε να προσθέσετε περισσότερα τεμάχια είτε να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν που μπορεί να έχετε προσθέσει εκ παραδρομής. Επιπλέον, μέσα από το καλάθι αγορών μπορείτε να δείτε το συνολικό κόστος όσων έχετε επιλέξει καθώς και μία εκτίμηση των μεταφορικών. Φυσικά, μέσα από εκεί και με ελάχιστα κλικ μπορείτε να αποκτήσετε το/τα προϊόν/τα που χρειάζεστε και πάρα πολύ σύντομα θα βρεθούν στο χώρο σας.

My favorite products.

No favorite products have been determined just yet.

favorite_border 0